Poszukujemy Animatora specjalizującego się w animacji szkieletowej, do współpracy przy tworzeniu gier, który:
- posiada umiejętność ciekawego animowania postaci ludzkich, zwierząt i innych obiektów, elementów interfejsu do gier;
- potrafi wyrazić emocje i charakter postaci za pomocą ruchu;
- zna tajniki dynamiki i mechaniki ruchu;
- ma doświadczenie lub chce się rozwijać w tworzeniu animacji szkieletowej w technice 2D;
- biegle zna narzędzia do animacji szkieletowej 2D (preferujemy Spine lub podobny);
- jest kreatywny, samodzielny i przywiązuje wagę do szczegółów.
Na plus:
- znajomość silnika Unity lub chęć poznania go;
- minimalna wiedza na temat skryptów (wystarczy wiedzieć, że istnieją i coś robią);
- umiejętności rysunkowe (pod kątem animacji poklatkowej);
- zainteresowanie grami komputerowymi/mobilnymi.
Dodatkowo konieczne i niezbędne:
- doskonała organizacja pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- zdrowy perfekcjonizm;
- odporność na krytykę;
- terminowość i samodyscyplina;
- samodzielność.
Oferujemy:
- możliwość pracy przy ciekawych projektach, w doświadczonym zespole;
- możliwość rozwoju i nauki nowych softów;
- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin.
Zainteresowaną osobę prosimy o przesłanie portfolio lub przykładów prac ściśle odpowiadających powyższym wymaganiom z opisem, jaki zakres pracy był udziałem autora.
Zgłoszenia prosimy przesyłać wypełniając formularz: Dardanele – formularz kreacja
Zastrzegamy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.