EDUTAINMENT
Edutainment to projekty edukacyjne, które uczą bawiąc. Termin ten powstał z połączenia dwóch słów z języka angielskiego: education i entertainment – połączenie edukacji z rozrywką. Ta synergia sprawia, że proces uczenia staje się wciągający i jest kluczem do efektywnego przyswajania wiedzy.
„Lubię ten rodzaj humoru, który sprawia, że śmieję się przez 5 sekund i myślę przez 10 minut.” – William Davis
Więcej projektów w naszym portfolio.
PRODUKCJA PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH
Specjalizujemy się w realizacji projektów mających wartość edukacyjną. Wbrew pozorom, tego typu projekty nie są skierowane wyłącznie do najmłodszego odbiorcy, ale praktycznie dla każdej grupy docelowej.
Nauka poprzez zabawę – w każdym wieku – przynosi najlepsze, wymierne efekty.
Aplikacje wymagające interakcji są doskonałym nośnikiem wiedzy, a zaangażowanie użytkownika pozwala jeszcze efektywniej osiągnąć efekt edukacyjny – znacznie łatwiej, w porównaniu do metod tradycyjnych, przyswoić i zapamiętać istotne informacje.
Wieloletnie doświadczenie w projektowaniu aplikacji edukacyjnych pozwala nam osiągnąć maksymalne skupienie uwagi użytkownika na realizowanych zadaniach.
Syntetyczne przekazanie najważniejszych treści przy pomocy obrazów, animacji i zadań do wypełnienia, zdecydowanie zwiększa stopień przyswajania przekazywanych informacji w projektach edukacyjnych.
Wsparcie specjalistów z różnych dziedzin (m.in. psychologów), pozwala nam przejąć na siebie realizację projektu na całej ścieżce produkcji.
Środki wyrazu dobierane są w taki sposób, aby jasny i klarowny przekaz trafił łatwo do wyznaczonej grupy docelowej.
Zarówno myśl przewodnia, fabuła, stopień skomplikowania jak i strona wizualna są dopasowywane do charakteru projektu oraz wieku użytkownika – innego rodzaju środki będą użyte w projekcie dla dorosłych, a inne w projekcie dla dzieci.
ODBIORCY
Projekty edukacyjne sprawdzają się w następujących miejscach:
- MUZEA, CENTRA NAUKI – multimedialne, interaktywne prezentacje tematyczne;
- PRZEDSZKOLA, SZKOŁY – aplikacje wspomagające rozwój i edukację;
- OŚRODKI EDUKACYJNE, SZKOŁY JĘZYKOWE aplikacje wspierające naukę;
- FIRMY i INSTYTUCJE szkolące swoich pracowników.